Izrada informacionog sistema Kancelarije i Saveta

3. Mart 2020.

Projekat je podržao izradu modernog informacionog sistema Kancelarije i Saveta, s obzirom na neophodnost informatičkog unapređenja i povezivanja institucija u pravosuđu, što podrazumeva automatizaciju poslovnih procesa, efikasnije i delotvornije prikupljanje, obradu i razmene podataka za potrebe rada Saveta.

Kroz radionice koje su IT eksperti Projekta održali sa svakom organizacionom jedinicom, zaposleni u Kancelariji neposredno učestvuju u dizajniranju budućeg informacionog sistema Saveta, sa ciljem da se kroz prilagođavanje budućih IT rešenja pojedinačnim, konkretnim potrebama korisnika, postigne da sistem odgovori na konkretne zahteve Kancelarije i Saveta. Sistem će biti posebno zahtevan, uključujući i značajna unapređenja, jer će omogućiti automatizaciju svih unutrašnjih poslovnih procesa u Kancelariji i Savetu, uštedu vremena zaposlenih, veću pouzdanost i brzinu prikupljanja i obrade podataka, smanjenje mogućnosti grešaka u obradi podataka, na platformi koja je korisnicima jednostavna za upotrebu. Ovu aktivnost je podržalo i Ministarstvo pravde, angažovanjem potrebnih resursa za izradu potrebnih funkcija informacionog sistema koje bi koristili i drugi korisnici u pravosuđu, kao što su Ministarstvo pravde i sudovi, a naročito funkcija potrebnih za finansijske procedure u vezi sa budžetskim sredstvima. O saradnji Saveta i Ministarstva pravde u ovoj oblasti biće potpisan Protokol o saradnji.

Puštanje u rad sistema očekuje se u junu 2020. godine.